slider top

woensdag 23 oktober 2013

Klantenservice Samsung is een voorbeeld

Samsung is een elektronicabedrijf dat als een klein exportbedrijf in Taegu is opgericht en is uitgegroeid tot een van de grootste elektronica bedrijven ter wereld. Samsung is gespecialiseerd in digitale apparatuur, media,  geheugen en systeemintegratie. Tegenwoordig is Samsung wereldwijd herkent en heeft deze in de loop van de jaren haar productlijn extreem uitgebreid, haar inkomsten in marktaandelen vergroot en haar missie vereenvoudigd.

De visie van Samsung is het afgelopen jaar aangepast en afgesteld op het jaar 2020 en luidt als volgt; Een omzet behalen van 400 miljard dollar en bij de top 5 beste merken ter wereld behoren. Zij willen deze doelstellingen realiseren door drie nieuwe strategische pijlers aan de bedrijfsvoering toe te voegen: creativiteit, samenwerking en talent.

"Inspire the World, Create the Future"

Samsung kijkt uit naar de toekomst, zij willen de klant optimaal te woord staan en er voor zorgen dat de consument het merk op nummer één zet voor zowel kwaliteit als service. Samsung hecht grote waarde aan goede dienstverlening zowel voor als na de aankoop. Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan contact op. De klantenservice van Samsung is er op gericht om direct klanten te helpen en hen vriendelijk te woord te staan. Ik zelf heb positieve ervaringen met dit hun klantenservice en wordt dan ook altijd goed geholpen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten